سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 - فیلم برداری از محبط و برنامه های ویندوز

BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 كمك ميكند تا شما با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.با BB FlashBack می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:ویندوز,فیلم برداری,فیلم آموزشی,مبدل,پخش کننده,
  • مشاهده اسناد PDF توسط Foxit Reader 5.1.3.120 قابل حمل

    http://www.oslika.net/uploads/posts/2010-05/1274350622_yqpy8qufzj5hel7.jpeg

    به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    قوی ترین نرم افزار فشرده سازی WinZip Pro 16.0 Build 9686 (قابل حمل)

    http://soft-generator.ru/uploads/posts/2011-10/thumbs/1319538762_winzip16.png

    یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد. این نرم افزار با داشتن امکانات جامع و افزایش بهره وری نشان داده است که این برنامه یک نرم افزار طلایی در زمینه فشرده سازی فایل ها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت و امنیت بالا به فشرده سازی فایل ها و یا استخراج سازی آنها بپردازید که این کار به افزایش فضای سیستم شما کمک بسیاری می کند. همچنین در فرستاده شدن سریعتر ایمیل ها نیز مفید می باشد. از قابلیت های جدید این نسخه از برنامه می توان به فشرده سازی عکس ها تا ۲۵% آن هم بدون تغییر کیفیت عکس اشاره کرد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایش و رایت دی وی دی با Joboshare DVD Creator 3.1.8.1111 (قابل حمل)

    http://shumak.info/uploads/posts/2010-06/1275754023_joboshare_dvd_creator_2_5_4_08211.jpg

    نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و نیز رایت دی وی دی می باشد. تنها با چندین مرحله ، قادر خواهید بود تا تمامی فرمتهای ویدئویی معروف مانند AVI, MPEG, DAT, MPG, WMV, ASF, MP4, 3GP, VOB را به فرمت DVD تبدیل نموده و آنها را برروی دی وی دی به منظور تهیه نسخه پشتیبان ذخیره نمایید. با استفاده از این ابزار کاربردی رایت و تهیه دی وی دی ، می توانید فایل های ویدئویی خود رابصورت نمایش اسلاید تبدیل نموده و وحتی با استفاده از ابزارهای بریدن و تغییر اندازه ویدئو ، آنها را ویرایش نمایید. همچنین این نرم افزار با ارائه امکان ساخت منوهای دی وی دی بسیار زیبا و نیز متدهای ویرایش دی وی دی به شما کمک می نماید تا دی وی دی های حرفه ای بسازید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه نهایی مرورگر محبوب Mozilla Firefox 8.0.1 (قابل حمل)

    http://freesoft.byethost22.com/wp-content/uploads/2011/10/FirefoxLogo-main_Full.jpg

    محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازیابی انواع فایل های حذف شده با Ashampoo Undeleter 1.10 قابل حمل

    http://download.gamblis.com/wp-content/uploads/2011/06/Ashampoo-Undeleter-1.00_thumb.png

    نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها ، دریافت کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ارتباط بین دو کامپیوتر در هر نقطه با TeamViewer 7.0.11884 Beta قابل حمل

    http://www.downloadatoz.com/resources/200912/pic/1260351396.jpg

    نرم افزار TeamViewer Manager ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

     

    پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها با Goodsync Enterprise 8.9.8.6 (قابل حمل)

    یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت کامل فایلهای MP3 با Zortam Mp3 Media Studio Pro v13.00 – قابل حمل

    Zortam Mp3 Media Studio

    Zortam Mp3 Media Studio یک نرم افزار همه کاره برای فایلهای صوتی MP3 می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود به سادگی مدیریت موزیک هایتان را در دستانتان بگیرید . این برنامه با استفاده از سازمانگر برچسب ( Tag ) ها به شما کمک می کند تنها در چند ثانیه به موزیک های دلخواه خود دسترسی داشته باشید و یا فایلهای های صوتی خود را بر اساس برچسب های آنها که شامل خواننده ، آلبوم ، سال تهیه و … می شود مرتب کرده و در کتابخانه های مجزا قرار دهید . ویرایش گر تگ های ID3v1 و ID3v2.4 ، ریپ کننده آلبوم ها به همراه کاور آنها و نیز پشتیبانی از لیریک این نرم افزار را به یک سازمان دهنده همه کاره MP3 تبدیل نموده است .

     

    ویژگی های کلیدی Zortam Mp3 Media Studio Pro v13.00 :
    - برچسب زننده Mp3 و مدیریت کننده Mp3
    - پخش کننده فایلهای صوتی به همراه نمایش کاور آلبوم و لیریک
    - سازماندهی کردن موزیک های شما با قرار دادن آنها در کتابخانه موسیقی با اینترفیس قدرتمند
    - دانلود کردن لیریک موسیقی ها صورت خودکار
    - ریپ کردن سی دی های صوتی
    - رایت سی دی های صوتی
    - پشتیبانی از Drag & Drop
    - قابلیت انجام تمامی فرایند های ذکر شده به صورت همزمان

     

    .: ادامه مطلب :.

    ضبط آسان صدا با Free Audio Recorder 6.5.9 + قابل حمل

    http://i.d.com.com/i/dl/media/dlimage/18/80/08/188008_large.jpeg

    ابزاری رایگان برای ضبط صدا در ویندوزهای مایکروسافت می باشد . این برنامه به شما اجازه می دهد تا صداهای خود را از ورودی مستقیم صدا و یا میکروفون ضبط کنید . پس از ضبط قادر به پخش فایل های صوتی خود هستید و در صورت رضایت ، می توانید آن ها را در فرمت های مختلفی مانند WAV, MP3, WMA و OGG در رایانه ی خود ذخیره نمایید . کیفیت بالا در فایل های خروجی ، استفاده کم از سخت افزارهای رایانه در حد ۱ درصد ، قابلیت مکث و از سرگیری عملیت ضبط ، پشتیبانی از کارت صدا های مختلف ، پشتیبانی از کارتهای صدای مدرن ، پخش فایل های صوتی / تصویری ، پشتیبانی از دستگاه های متعدد ورودی صدا و … از ویژگی های این نرم افزار هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) آن از سایت دانلود ها قایل دریافت می باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    رایت انواع دیسک ها با CyberLink Power2Go 8 Essential 8 (قابل حمل)

    نسخه ای جدید از محصول جدید شرکت CyberLink می باشد که شما را قادر به رایت حرفه ای انواع ‍CD/DVD‌های صوتی و تصویری ، دیسک های بلوری و … می کند . با ویژگی drag و drop نرم افزار می توانید به راحتی انواع اطلاعات مختلف خود مانند فیلم ، موسیقی ، بازی ، اسناد و … را برای رایت کردن آماده کنید . دارای یک موتور قدرتمند برای محافظ و رایت دیسک های شما می باشد که به دیسک های نهایی شما هیچ آسیبی نرسد . قیل از رایت می توانید تمام پارامترهای لازم و ضروری را مورد ویرایش قرار دهید تا به نتیجه ی مطلوب تری برسید . این نرم افزار علاوه بر رایت حرفه ای انواع اطلاعات برروی دیسک ها ، امکانات مختلف و متعددی را در اختیار شما قرار می دهد که از این جهت می توان آن را برنامه ای All in one برای کار با انواع دیسک ها دانست . قابلیت رمزگذاری برروی دیسک ها ، ساخت دیسک های گالری عکس ، ریپ کردن MP3 ها ، حفاظت از اطلاعات شما ، پشتیبانی کامل از فرمت های ایمیج مانند ISO و … از برخی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند هستند .

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود فایل های تورنت توسط MyTorrentClient 0.3.2.2 + قابل حمل

    فایل های تورنت به علت دسترسی سریع و وجود انواع اطلاعات در شبکه ی تورنت به سرعت به یکی از فرمت های مورد علاقه ی کاربران اینترتی تبدیل شده اند . برای جستجو و یافتن انواع فایل های تورنت در اینترنت می توانید از نرم افزار Torrent Search استفاده کنید . این نرم افزار بر اساس Python ساخته شده و با استفاده از + GTK رابط گرافیکی را برای کاربران بوجود آورده است . این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و … فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر ردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید . با استفاده از پلاگین های برنامه می توانید وب سایت های های جدید را اضافه کنید . در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) این برنامه از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

    نرم افزاری است که برای شما ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کرده و سپس شما می توانید ویدیو ها را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید و از تماشای آفلاین ویدیوها لذت ببرید ، همچنین علاوه بر سایت یوتوب شما می توانید ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری دیگری همچون MySpace ، Dailymotion ، Google ، Yahoo ، Metacafe و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک ویدیو که این نرم افزار آن ها را پشتیبانی می کند را نیز دانلود کنید. همچنین این برنامه قادر است تا از فرمت های ۳GP, 3G2, AVI, XVID, MP4, MP3, MP2, WMA, WMV, GIF, FLAC, WAV, PSP, MPG, VOB, OGG, MOV, AVI پشتیبانی کند.

     

    .: ادامه مطلب :.

    جستجوی سریع فایل های تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

    فایل های تورنت به علت دسترسی سریع و وجود انواع اطلاعات در شبکه ی تورنت به سرعت به یکی از فرمت های مورد علاقه ی کاربران اینترتی تبدیل شده اند . برای جستجو و یافتن انواع فایل های تورنت در اینترنت می توانید از نرم افزار Torrent Search استفاده کنید . این نرم افزار بر اساس Python ساخته شده و با استفاده از + GTK رابط گرافیکی را برای کاربران بوجود آورده است . این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و … فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر ردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید . با استفاده از پلاگین های برنامه می توانید وب سایت های های جدید را اضافه کنید . در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) این برنامه از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت فوق حرفه ای فایل های خود با Total Commander 8.0 Beta (قابل حمل)

    http://www.zampin.com/wp-content/uploads/2011/09/total-commander-8.jpg

    نام یک نرم افزار مدیریت فایل پیشرفته می باشد که از امکانات متعددی در زمینه مدیریت اطلاعات و فایل ها برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت بر فایل ها بر فضای هارد دیسک خود نیز مدیریتی کامل نموده و به وسیله این نرم افزار اقدام به بهینه سازی فضای هارد دیسک کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Christian Ghisler می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

    http://www.pendriveapps.com/wp-content/uploads/media-player-classic.jpg

    نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic 1.9 میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت کتاب های الکترونیکی با Anthemion Jutoh 1.38 + قابل حمل

    http://iceimg.com/i/1d/6d/91b3069a6f.jpg

    نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید که هم اکنون می توانید از سایت دانلودها ، دریافت کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    جستجو و دانلود فایل های تورنت با MediaGet 2.01.1092 ML + قابل حمل

    http://irecommend.ru/sites/default/files/product-images/6153/mediaget.jpg

    همانطور که می دانید دانلود از سایت های تورنت در بین کاربران اینترنتی بسیار گسترش یافته است. البته همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اصلی سایت های تورنت وجود فایلهای کمیاب و فایلهایی است که براحتی در سایت های دیگر پیدا نمی شود. برنامه های زیادی هم در زمینه مدیریت دانلود از اینگونه سایت ها طراحی شده است که هر کدام قابلیت های خود را دارند. MediaGet یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه دانلود فایلهای مختلف از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن نام فایل مورد نظر شروع به جستحو و دانلود فایلها از تورنت کنید. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا انواع برنامه ها , فیلم ها , موزیک ها و… را براحتی با سرعت بسیار زیاد از تورنت دانلود کنید و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مونتاژ و ویرایش تصاویر با Photo Montage Guide 1.2 (قابل حمل)

    http://prea-mg.org/uploads/news/1318795861.jpg

     یکی از نرم افزارهای مفید در زمینه ویرایش تصویر است که امکاناتی نظیر جداسازی اجسام دلخواه موجود درعکس از تصویر پس زمینه، اعمال افکت برای پس زمینه (افکت هایی مانند filling, shadowing, blur, monochrome)، انتقال اشیا موجود در یک عکس به عکس دیگر، ایجاد یک عکس مونتاژ شده، تغییر سایز، aspect ratio تصاویر بدون از دست دادن کیفیتشان و … را برای شما فراهم نموده است. یکی از کاربردهای مهم این برنامه حذف اجسام ناخواسته از تصویر، بدون تاثیر بر روی نمایش قسمت های باقیمانده، می باشد،

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

    http://www.techbuzz.in/wp-content/uploads/2011/03/winamp.png

    یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

     

    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده فایل های ورد با Word Reader 6.09 + قابل حمل

    http://www.staunton-montessori.com/images/Word-2007.jpg

    نرم افزار Word Reader به شما اجازه می دهد تا فایل های ایجاد شده با برنامه ی Microsoft Word را بدون نیاز به خود ورد مشاهده کنید که با توجه به حجم آن جایگزینی مناسب برای مشاهده و همچنین تبدیل فایل های ورد است . شما قادر به خواندن و تبدیل فایل های ورد ۲۰۰۷ (. DOCX) ، مایکروسافت ورد ۹۷-۲۰۰۳ (. DOC) ، فایل های وب با فرمت های HTM، HTML ، فایل های متنی مانند txt ، RTF و … هستید . در بخش مبدل این نرم افزار قادر به تبدیل این فرمت ها به یکدیگر می باشید . دارای زبان های مختلفی مانند انگلیسی ، چینی ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی و … است که هیچ تفاوتی در کیفیت مشاهده با این نرم افزار و خود ورد وجود ندارد . در ادامه ی مطلب جدیدترین نسخه این برنامه و همچنین نسخه ی قابل حمل (Portable) آن قابل دریافت می باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت های تصویری با Freemake Video Converter v2.4.0.2 +قابل حمل

    http://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2010/07/freemakevideoconverter.png

    همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از دانلودها دریافت میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مرتب سازی تصاویر با Kolor Autopano Giga 2.6.0 Beta 4 قابل حمل

    http://www.thepanoawards.com/Images/PrizeImages/Kolor-Autopano-Giga.png

    شما دیگر نیازی به انتخاب تصاویر نخواهید داشت. دیگر نگران اینکه عکس های شما به صورت افقی و یا عمودی باشد ، نباشید. این نرم افزار پانورام ها را پیدا کرده و آن ها را ساماندهی می کند. این نرم افزار به طور باورنکردنی سریع است و از یک سیستم تشخیص پیشرفته با نام SIFT بهره می برد ، که این تکنولوژی یک سیستم انحصاری برای تصحیح رنگ ها می باشد و تفاوت رنگ هایی که بین عکس های مختلف مشاهده می شود را برطرف می نماید. برای اولین بار در دنیا ، این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل از HDR را دارا می باشد.

     


    .: ادامه مطلب :.

    حذف کامل نرم افزارهای ویندوز با Perfect Uninstaller 6.3.3.9 قابل حمل

     

    نرم افزار Perfect Uninstaller ابزاری قدرتمند جهت پاک نمودن کلیه نرم افزار های نصب شده بروی سیستم شما می باشد ، که به سادگی قادر به پاک کردن نرم افزار و کلیه اثرات جانبی آن می باشید. این نرم افزار علاوه بر پاک کردن هر نوع برنامه ای از روی سیستم بر خلاف برنامه Add/Remove Program ویندوز ، رجیستری را نیز کاملا پاک کرده و سیستم شما را از error های رجسیتری دور نگه می دارد. این نرم افزار می تواند فایل های ریجیستر ویندوز که همان قلب ویندوز محسوب می شود را پاک کرده و به سرعت سیستم شما کمک کند. محیط کاربر پسند و حجم به بسیار پایین این نرم افزار یکی از خصوصیات بارز آن محسوب می شود. قابلیت حذف کامل نرم افزارهای Adobe Photoshop CS3, Naomi Web Filter, Roxio Easy Media Creator, ESET NOD32, BitDefender Anti-virus, Zone Alarm, Microsoft Office, AVG, McAfee, Adobe, Internet Explorer , Windows Desktop Search, Norton or Symantec و… به صورت کامل و حرفه ای از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. نسخه جدید این نرم افزار بهینه ساز که Perfect Uninstaller نام دارد را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    بررسی کامل عملکرد سیستم شما با AIDA64 Extreme Edition 1.85.1653 Beta قابل حمل

    یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد . نکته جالب و قابل تامل FinalWire AIDA64 Extreme Edition اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید.

     

    دانلود حرفه ای از اینترنت با Internet Download Manager 5.18 Build 3 + پرتابل

     

    Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد . شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها بوده که به وسیله آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی فایلهای مورد نظرتان را از اینترنت دانلود کنید

    .: ادامه مطلب :.

    باز کردن تمامی فرمت های فشرده IZArc 4.1.6

    IZArc

    نرم افزار IZArc که با نام IZip نیز شناخته می شود یک برنامه بسیار کاربردی می باشد که با پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی تبدیل به ابزاری کامل و انتخاب اول حرفه ای ها شده است . محیط کاربری ساده و استفاده نکردن از قسمت های اضافی و بی مورد باعث شده است تا هر کاربری بتواند نیازهای خود را به سادگی برطرف سازد . اگر می خواهید آرشیو فشرده از فایلهایتان بسازید کافیست آنها را به محیط برنامه کشیده و رها کنید تا طعم قدرت را در عین سادگی بچشید . ساخت آرشیو های چند قسمتی با قابلیت رمزگذاری بر روی آرشیو ها از دیگر امکانات IZArc به شمار می آید . این برنامه که از زبان شیرین پارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند توانایی های دیگری نیز دارد که از میان آنها می توان به درست کردن آرشیو های خود استخراج شونده ( Self Extracting ) ، تعمیر فایلهای خراب با فرمت zip ، تبدیل یک فرمت فشرده سازی به دیگری ، نمایش و نوشتن نظر در آرشیو ها اشاره نمود .

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 - فیلم برداری از محبط و برنامه های ویندوز

    سافت دانلود

    سافت دانلود